برای خوندن فیک به ادامه مطلب بیاین:)

Name: Jungkook's special world

 Writer: MohammadMahdi(Minami's Unison)

Intro:

*** : اینجا کجاست؟؟ چرا همه جا تاریکه، حتما برقا رفته.
(5 دقیقه بعد)    صدای پا
***: وای بالاخره یکی اومد.
 بالا رو نگاه کردم  و با یه نور درخشنده مواجه شدم
***: این کیه چرا نمیتونم چشممو ازش بردارم چطور یکی میتونه اینقدر خوشگل باشه.
فرشته رمیل: سلام من فرشته رمیل هستم فرشته ای که روح های صالح رو زنده میکنم و تو یکی از اونایی جئون جونگکووک.


Part 1

فرشته رمیل : تو میتونی تو یه مسابقه شرکت کنی و بر زمین خودت پادشاهی کنی یا بدون مسابقه به یکی از 4 زمین فرستاده بشی و شهروند باشی انتخاب با توعه.

جونگکوک: چرا باید شهروند بشم وقتی میتونم پادشاه باشم من تو همه چیز خوبم پس شرکت میکنم و برنده میشم.

فرشته رمیل : قوانین اینجوریه که به گروه های 4 نفره تبدیل میشی و به 4 زمین فرستاده میشی باید 4 روز زنده بمونی و چالش هایی رو انجام بدی تا صاحب اون 4 زمین بشی پس بریم که هم تیمی هاتو ببینیم.

 

*

جونگکوک: صبر کن هم تیمی هام اینا هستن؟!

فرشته رمیل : اره مشکلیه؟

جونگکوک : نه مشکلی نیست فقط...

فلیکس : انیونگ هیونگ

جیسو : انیوهاسیو

مومو:*زللل*

جونگکوک : بالاخرههه یکی بجز اعضای تی اکس تی هیونگ صدام کرددد ، یه لحظه صبر کن من که همشونو میشناسم 😐

فرشته رمیل : عالیه کارمونو جلو انداختی، خب حالا که همه اینجایین بیاین قوانینو براتون توضیح بدم.

مومو: مگه قبلا ندادی؟

فرشته رمیل : اون کامل نبود.

مومو : اها (:

فرشته رمیل : خب شما تو این 4 روز باید از 0 شروع کنید یعنی نه ابی نه غذایی نه جای خوابی اینجا برنامه تلویزیونی نیست ...

جونگکوک : سخت شد که -

فرشته رمیل : هرکی که فکر میکنه نمیتونه همین الان بگه چونکه بعد شروع نمیتونید.

سکووووت

فرشته رمیل : خب پس بریم برای ادامه قوانین، توی این 4 روز شما باید 3 گروه دیگه رقابت کنید روزی 1 مسابقه ...

جونگکوک : خوشحال میشم با این دشمنامون اشنا بشم..


Part 2

فرشته رمیل: باید صبر کنید به چالشا برسیم ولی قبلش باید برای خودتون لیدر انتخاب کنید.

فلیکس : من جیسو شی رو انتخاب میکنم چون بزرگتره بهتر میتونه تصمیم بگیره و کنترلمون کنه

مومو : موافقم

جیسو : بچه ها......

جونگکوک : پس مشخص شد.

جیسو : ...

*دروازه ای باز شد*

فرشته رمیل : عجله کنین که همین الانم دیره

***

جونگکوک : این جهان برای من خیلی اشناست ، حس میکنم قبلا اینجارو تو خوابم دیدم

*سکوووووووووووت*

جونگکوک پوکر میشه و میگه : ممنون برای توجهتون

فرشته رمیل : خب چالش اولتون اینه که 24 ساعت اینجا زنده بمونید حواستون باشه  هرجایی نرید چون حیوون وحشی هست پس من میرم 

فرشته رمیل اومد دروازه باز کنه  که سکندری خورد و افتاد

همه اعضای گروه خندیدن

فرشته رمیل : یاااااا نخندین

مومو خنده کنان میگه : نمیدونستم فرشته ها هم میگن یااا

فرشته رمیل : همونطور که تو عه ژاپنی هم میگی یاااا، ما هم میگیم

مومو خجالت میکشه و میگه : یاااااا من تو کره زندگی میکنم

فرشته رمیل : منم 500 ساله زیر نظرشون دارم

*4 ساعت بعد رفتن فرشته رمیل*

جیسو : من خیلی تشنمه

فلیکس : منم ولی خب منتظر دستور شماییم

جیسو تعجب میکنه و میگه : من چرا من

مومو : اخه اونی شما لیدر گروهین

جیسو خجالت میکشه و میگه : شرمنده بخاطر همین بود میخواستم بگم من سرگروه خوبی نیستم

و بعد گریه میکنه

جونگکوک که تمام این مدت پیداش نبود میاد و میگه :

یااااا نونا چرا گریه میکنی منم تشنم شده بود رفتم دنبال اب بفرمایید اب هوبی

فلیکس که نفهمیده میگه : اب هوبی چیهههه

همه از خنده پاره میشن

جیسو اب رو تقسیم میکنه و بعد نوشیدن میگه : اون گریه شوق بود اخه من چون یکم بیشتر شبیه بچه هام کسی لیدرم نمیکنه

همه خنده رضایت بخشی میزنن

مومو : حالا شما لیدر مایید

گروه جیسو به یه مشکل بزرگ برخوردن

*صدای قار و قور*

گرسنگی...

***

در همین حین

***: فرشته رمیل قرار بود تا 24 ساعت اینجا نیاید

  


بلاخره پارت جدید رو دادددددد

منتظر نظراتون هستمممXDDDDD ینی هستتتتت

 

.